zaterdag 11 juni 2011

Geboekt

Nee Nee niet voor mij. maar voor mijn vriendin en haar 2 zusjes.
Ze gaan naar turkije. Als ik a s vrijdag nog niks heb ontvangen. gaan de dames wel effe voor mij naar het hotel waar ik heb gezeten. kan me nog wel voor de kop slaan dat ik nooit in die kast gekeken heb. Als ze maar niet alle rommel meesturen die we hebben laten liggen. want dan komt van gent en loos met een oplegger. hahaha
word nog spannend deze week.
aankomende donderdag ga ik weer een dagje ziekenhuis doen. nee niet voor mezelf.
maar onze jongste word weer aan haar oren geopereerd. khoop dat ze het nou in 1 keer goed doen. fijn weekend allemaal . laterrrrrrrrrrrrrrrr

5 opmerkingen:

The world according to El zei

We duimen mee dat het goed gaat!!

Mijn dagboek zei

ik hoop het ook

Leonie zei

Gelukkig gebeurd het nu onder narcose...

MissNonsens zei

Ik hoop net als de rest dat het goed gaat. Moet ze naar Sneek? Dan treffen we elkaar morgen misschien wel. Ik moet morgenvroeg ook in Sneek zijn namelijk. Ik wordt geopereerd aan mijn hand.

Mijn dagboek zei

nee daan ze is in emmeloord geholpen. ze ligt nu in bed. en is kapot van de pijn. gr will en jij sterkte met je hand